I really hate math..

Imorgon har jag matteprov och jag är så jäkla nervös för denna kurs har rent ut sagt gott helt åt helvete. Har inte orkat lyssna, knappt gjort någon läxa heller och läraren har väl inte varit den bästa heller att lära ut tycker jag.
Har varit 5före att bara skolka varje mattelektion för att det är så jobbigt, har aldrig varit bra på matte, just därför hatar jag det så himla mycket och jag VET att jag aldrig i hela mitt liv kommer välja ett yrke där jag faktiskt behöver matte till. 
Känns som att man bara slösar tid till något helt onödigt man ändå kommer glömma direkt.
Började t.o.m blöda näsblod när jag försökte läsa..kanske pga av att jag var så stressad? I dunno.
Och då har jag bara blött näsblod 2 gånger i mitt liv! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0