Teen Wolf

Jag har blivit helt obsessed av Teen Wolf, däremot ska jag ta det lugnt och inte stressa igenom alla avsnitt bara för att det är så bra som jag gjorde med Amercian Horror Story haha.
Tycker varulvar är så himla häftiga, tycker inte om när de slåss mot varandra för att dom påminner för mycket som vargar haha (u don't fucking say)  och har ända sen jag vart liten blivit helt tårögd så fort jag hört en varg yla.
Haha men herre, låter som att jag har blivit uppväxt bland vargar elr nåt x'D
Men ja.. ny favorit serie helt klart!
Tycker också förövrigt att Crystal Reed är så jäkla vacker så det inte är sant. Nu vet ni det.
 
Alltså..just look at her *_*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0